Οι δημοσκοπήσεις είχαν κεντρικό ρόλο στις φετινές Προεδρικές Εκλογές
Στο L-Air Uncut συζητήσαμε με τον Λύσανδρο Χατζηλάμπρου, αντιπρόσωπο της ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) στην Κύπρο και τον Νίκανδρο Ιωαννίδη, υποψήφιο διδάκτορα πολιτικών επιστημών (UPF Barcelona), σε μια προσπάθεια διεξοδικής προσέγγισης των ερευνών κοινής γνώμης.
- Έπεσαν έξω οι δημοσκοπήσεις που έγιναν για τις Προεδρικές;
- Επηρεάστηκε η κρίση του εκλογικού σώματος;
- Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τις δημοσκοπήσεις για να μπορούμε να τις “διαβάζουμε” σωστά;
- Τι είναι η ESOMAR και πώς λειτουργεί;
- Θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο θα διεξάγονται οι δημοσκοπήσεις στο μέλλον ή το πώς θα τις αντιλαμβάνεται ο πολίτης;